РІШЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

проект
РЕЗОЛЮЦІЯ

Конференції 3 «Теоретичні та прикладні питання сучасної психології та освітнього менеджменту»
V Міжнародного освітнього простору «Особистість в єдиному освітньому просторі»

07-18 квітня 2014
м. Запоріжжя , Україна

Метою конференції було об'єднання зусиль вчених і практиків різних регіонів і країн з визначення єдиної стратегії проектування і створення освітнього простору для всебічного гармонійного розвитку лічності, визначення теоретико - методологічних і методичних засад розвитку сучасного освітнього менеджменту і психології.
Робота конференції здійснювалася в чотирьох напрямках - це :
1 . Психологічні умови гармонійного розвитку особистості в процесі неперервної освіти.
2 . Андрагогіческіе підходи в сучасному освітньому менеджменті та освіті дорослих.
3 . Управління сучасним навчальним закладом в контексті спеціального та інклюзівного освіти .
4 . Інноваційні підходи та технології у сучасному освітньому менеджменті .
У конференції взяли участь більше 118 вчених і практиків з Росії ( 3 ) , Казахстану ( 2 ) і України (Житомирська обл 1 , Київ 10 , Дніпропетровськ 8 , Рівне 4 , Миколаїв 2 , Черкаси 4 , Івано -Франківськ 1 , Чернігівська область 2 , Хмельницький 1 , Запоріжжя та Запорізька область) , серед них: докторів наук , професорів - 8 , кандидатів наук , доцентів - 30 , керівників закладів освіти - 32 , фахівців психологічних служб освітніх установ - 20 .
За результатми обговорення матеріалів ( доповідей , виступів , презентацій та ін), а аткже проблемних питань і коментарів , учасники конференції дійшли таких висновків .
1.          Однією з найактуальніших проблем сучасного освітнього менеджменту в Україні є забезпечення цілеспрямованого, системного і безперервного формування цілісної готовності керівників освітніх установ до впровадження інноваційних управлінських технологій .
1.2 . Переважна більшість ( 96 %) з усіх, хто взяв участь в обговореннях вважає, що для успішного управління сучасним навчальним закладом необхідно отримати спеціальну освіту.
2.          Значного коригування потребує система професійної підготовки та підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів: оновлення змісту , форм і методів навчання , а також науково- методичного супроводу їх професійного розвитку на основі системного та синергетичного , суб'єктного , компетентнісного і андрагогічного підходів .
3.          Значно зростає роль психологічної служби освітньої установи у науково-методичному супроводі управлінської діяльності, що вимагає впровадження системи спеціальної професійної підготовки практичних психологів в умовах вищої та післядипломної освіти.
4.          Актуальною проблемою сучасності є проблема професійного вигоряння, з якою стикалася переважна більшість учасників обговорень ( 94 %). Одним з шляхів її вирішення учасники обговорення ( 97 %) вважають за необхідне введення в курси підвищення кваліфікації тим з профілактики професійного вигоряння .
5.           Інклюзивна освіта розглядається як реалізація прав людини на отримання якісної освіти відповідно до пізнавальними можливостями і адекватному до його здоров'я середовищі за місцем проживання. Інклюзивна освіта - це довгострокова стратегія , яка розглядається не як локальний ділянку роботи , а як системний підхід в організації діяльності загальноосвітньої системи в усіх напрямках в цілому.
6.          Забезпечити реалізацію інклюзивних підходів може організація спеціальної підготовкі педагогів загальноосвітніх установ до роботи в інклюзивних класах .

Учасники конференції рекомендують :

Міністерству освіти і науки України ,
Інституту інноваційних технологій і змісту навчання МОН України :
 - Удосконалити нормативно -правову базу , організаційні та фінансові механізми , які забезпечать успішне формування професійної компетентності керівників навчальних закладів в умовах вищої та післядипломної освіти;
 - Оновити стандарти професійної підготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти .
Інститутам післядипломної педагогічної освіти :
 - Активізувати діяльність з розробки та реалізації освітніх програм, що забезпечують розвиток професійної компетентності керівників закладів освіти , їх готовності до впровадження інноваційних управлінських технологій;
- Активізувати впровадження андрагогічний моделей і технологій , створити консалтингові центри освіти дорослих , які забезпечать реалізацію принципів сучасної андрагогіки в освітньому менеджменті;
- Спрямувати діяльність на створення середовища для розвитку та самореалізації , спрямованого на компенсації фізичних і психічних недоліків.


Учасники конференції вважають дуже плідним обмін думками та досвідом , який відбувся в ході обговорення представлених матеріалів , висловлюють упевненість в тому , що цілеспрямована , системна та систематична робота за всіма зазначеними напрямами сприятиме досягненню стратегічних орієнтирів розвитку вітчизняної освіти , відновленню і зміцненню інтелектуального і духовного потенціалу країни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Если Вы зашли как незарегистрированный пользователь, фамилию пишите в самом сообщении и отправляйте комментарии как анаонимный пользователь.